Karta tak dla zdrowia, jako cegiełka pomaga nam gromadzić niezbędne środki do przeprowadzania bezpłatnych badań wśród maluchów w szkołach podstawowych, a regionalne rabaty z programu lojalnościowego uatrakcyjniają ofertę punktów partnerskich i ułatwiają dbałość poszczególnych członków programu o swoją kondycję psycho – fizyczną i są wyrazem podziękowania poszczególnych punktów partnerskich swoim klientom za wsparcie finansowe działań Fundacji tak dla zdrowia i projektu Zdrowa Klasa.
Tak dla Zdrowia jest innowacyjnym projektem w obszarze komunikacji, marketingu i PR realizowanym przez Kiwi Art. Skierowany jest do przedsiębiorstw, instytucji publicznych, mediów i organizacji non-profit, które swój wizerunek i marki budują w oparciu o zdrowie, innowacje i społeczne zaangażowanie. Kluczową rolę w projekcie odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa.
Tak dla Zdrowia. Efektywny program komunikacji społecznej i marketingowej. Realizacja idei społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR).
TAK DLA ZDROWIA
- kluczowy element strategii marketingowej
- realizacja celów biznesowych
- wdrożenie innowacji procesowej i marketingowej
- bezpośrednie dotarcie z ofertą do precyzyjnie określonej grupy docelowej
- budowanie zasięgu i świadomości marki
INNOWACYJNY CHARAKTER TAK DLA ZDROWIA
Udział w Programie Partnerstwa Tak dla Zdrowia nobilituje i wzmacnia reputację firmy, ale też obliguje do poszukiwania i wdrażania innowacyjnych, przyjaznych dla zdrowia rozwiązań biznesowych.
Partnerstwo w Tak dla Zdrowia kryje w sobie ogromny innowacyjny i marketingowy potencjał, stwarzając Partnerom szerokie możliwości trwałego i zrównoważonego rozwoju.
ELEMENTY TAK DLA ZDROWIA
KAMPANIA SPOŁECZNA TAK DLA ZDROWIA
Celem kampanii społecznej Tak dla Zdrowia jest zwiększenie świadomości społecznej w obszarze zdrowia, ekologii i profilaktyki zdrowotnej poprzez promocję zdrowego i aktywnego stylu życia oraz firm i instytucji, które w swojej działalności kierują się wartościami zdrowia i ekologii.
Kampania ma charakter ciągły, stanowiąc trwałą formę komunikacji Partnerów z grupą docelową. Partnerstwo w kampanii umożliwia budowanie trwałych, opartych na zaufaniu więzi z otoczeniem społecznym i biznesowym, wzmocnienie wizerunku firmy społecznie zaangażowanej i odpowiedzialnej oraz dotarcie z ofertą do ściśle określonej grupy konsumentów.
Realizowana jest na obszarze Pomorza i Kujaw, a dzięki portalowi www.takdlazdrowia.pl obejmuje zasięgiem informacyjnym całą Polskę.
PORTAL WWW.TAKDLAZDROWIA.PL
- integralna część kampanii społecznej tak dla zdrowia
- dynamiczny serwis społecznościowy
- interaktywne narzędzie komunikacji z ściśle określoną grupą docelową
- innowacyjne rozwiązanie w ramach komunikacji marketingowej i PR
Organizator:
Kontakt:
Małgorzata Kaczorek:
tel. 507-110-885
Partnerstwo Tak Dla Zdrowia ( plik do pobrania ):
Kampania Tak Dla Zdrowia ( plik do pobrania ):