Tak dla Zdrowia logo

Partnerzy społecznej kampanii Tak Dla Zdrowia

Aktualności Partnerów

Łóżko kontynentalne - synonimem błogiego odpoczynku.

Najczęściej kojarzone z wakacyjnymi pobytami w ekskluzywnych kurortach, łóżko kontynentalne jest synonimem błogiego odpoczynku.

Jego historia rozpoczęła się w XIX wieku, w skandynawskich i amerykańskich sypialniach. Dziś to jeden z  najmodniejszych wnętrzarskich trendów, także w Polsce. Sprawdźcie, dlaczego warto przenieść komfort snu z hotelowego apartamentu do zacisza własnej sypialni. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę wybierając łóżko kontynentalne.

Więcej…

 

Dawid Woliński projektuje dla Poland Business Run – ruszyła akcja “Pomagam Bardziej”

Dawid Woliński, polski projektant i stylista, juror programu Top Model, podjął się wyjątkowego wyzwania – zaprojektował koszulkę dla charytatywnego biegu biznesowego Poland Business Run. Żółta Koszulka Lidera to nagroda dla drużyny biegowej, która zbierze największą kwotę w ramach akcji “Pomagam Bardziej”. Pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc niepełnosprawnym ruchowo beneficjentom biegu. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowany był Łukasz Jemioł czy duet Paprocki & Brzozowski. Pierwsze koszulki autorstwa Wolińskiego zostaną rozdane już w lipcu.

Więcej…

 

TWOJA KREW MA MOC – PODZIEL SIĘ NIĄ W WAKACJE

22 czerwca rozpoczęły się wyczekiwane wakacje. Plany urlopowe krwiodawców oraz większa liczba wypadków powodują, że w szpitalach zaczyna brakować krwi. Według danych Komendy Głównej Policji w 2017 roku w lipcu i sierpniu zdarzył się co piąty ze wszystkich wypadków w całym roku. Dlatego Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz 11. organizują akcję „Zbieramy Krew dla Polski”. W ramach trwającej edycji, w niecałe 2 miesiące, zebrano ponad 294 litrów krwi od 654 dawców w 38 miastach. „Zbieramy Krew dla Polski” to największa w kraju kampania promująca honorowe krwiodawstwo.

Więcej…

 

Gwiazdy internetu #pobierają się! Influencerzy angażują się w walkę z nowotworami krwi.

W ostatnim tygodniu w social mediach pojawił się nowy hasztag: #Pobrani. To akcja Fundacji DKMS z influencerami, której celem jest promocja idei dawstwa komórek macierzystych z krwi i szpiku. W przedsięwzięcie zaangażowali się m.in. Cyber Marian, Fit Lovers, Pani Swojego Czasu, Aleksandra Radomska, Reżyser Życia i Jacek Gadovsky, Julia Rozumek , Żudit.pl.

Więcej…

 

Fundacja NEUCA dla Zdrowia z cyklem akcji poświęconych seniorom

Badania profilaktyczne w zakresie osteoporozy, chorób serca czy płuc, ale także spotkania edukacyjne i rekreacyjne - to tylko część działań, jakie Fundacja NEUCA dla Zdrowia podejmuje na co dzień na rzecz wszystkich seniorów w Polsce.

Więcej…

 
Podziel się na Facebooku
Reklama
Reklama
Wyszukaj artykuł
Partnerzy
sln_366x100.jpg