Tak dla Zdrowia logo

Kampania społeczna tak dla zdrowia®

Kampania społeczna tak dla zdrowia®

Kampania tak dla zdrowia: Przyszłość! Nie starość.

Przyszłość! Nie starość.

W życiu chodzi o życie i jego długość, a nie starzenie się. Tym samym przyszłość nabiera nowego znaczenia w kontekście planowania systemowego, a zdrowie oraz czas stają się kluczowymi danymi w analizach, także gospodarczych.

Optymizm i otwartość na zmianę (tak dla...) wyróżniały nas od zawsze. Patrzymy na świat uczciwie i odważnie, informując od 2008 roku o inicjatywach, projektach, markach oraz ludziach, którzy zmieniają świat codziennie i nieustannie.

 

Tematy, które poruszamy w kampanii tak dla zdrowia dotyczą nie tylko zdrowia, profilaktyki, ale i dobrostanu wszystkich pokoleń. Kompromis jest kluczowy w rozwiązywaniu problemów, których w żadnych czasach nie brakuje, a zrozumienie perspektywy drugiej strony kluczowe dla mądrego i odpowiedzialnego zarządzania. Zarządzania zrównoważonego, długofalowego i perspektywicznego, dla przyszłości i dla innowacji właśnie.

Trudno przewidzieć wszystko, ale im więcej problemów wyprzedzimy, tym spokojniejsze będzie jutro naszych podopiecznych - czy są to dzieci, czy starsi (silver economy) Tego typu myślenie nazywa się proaktywnością - z przyjemnością wspieramy ją od tylu lat.

Proaktywna postawa myślenia m.in. o tym co będzie, ma na celu zmianę przyszłości, tak by pasowała jak najbardziej do naszych możliwości i wszystkich dostępnych rozwiązań, przygotowując na wyzwania, których na pewno nie będzie brakować, motywując do poszukiwania nowych perspektyw. Szerokie spojrzenie, dokładna analiza danych, wszechstronność i logika, decydują w znacznym stopniu o tym, jak sobie poradzimy z przyszłymi wydarzeniami.

Zdefiniowane obecnie 4 sposoby radzenia sobie z przyszłością, także kiedyś ulegną zmianie, ale wiedza o nich pomaga ulokować proces w przestrzeni: strusia (bierna = nie robię nic, dopóki nie zajdą zmiany), strażaka (reaktywna = gaszę pożar kiedy już się pojawi, w wielu przypadkach kiedy jest już za późno by cokolwiek uratować), ubezpieczyciela (zaplanowane działania = stara się zapobiec temu, co się może wydarzyć i w razie wystąpienia zapewnia, że przynajmniej nie wszystko zostanie stracone) i konspiratora (proaktywna = spiskując, przewiduje co się może wydarzyć i tak przekierować sprawy, by zadziały się po ich myśli). Tylko od nas zależy, którą drogę wybierzemy. Bez manipulowania faktami i danymi.

Żyjemy coraz dłużej, trudno zakładać, że podczas 100 lat życia będziemy tylko szczęśliwi i bezpieczni. Warto myśleć, wyciągać wnioski z przeszłości, historii i doświadczenia pokoleń, i podjąć rękawicę, w poczuciu, że punkt nie powinien warunkować całego życia. Warto łączyć kropki i postawy, innowacyjnie dbając o ułatwienie tego, co nieuchronnie nastąpi.

Kampania tak dla zdrowia od lat (17tu) zwraca uwagę na konieczność zmiany myślenia o tym, co dla ludzi i natury ważne, co nas czeka, bądź może czekać. Współczesne osiągnięcia nauki, profilaktyka i rozsądek absolutnie wydłużają życie oferując coraz lepsze produkty smart. Wierzymy w jedność pokoleń i konieczność współpracy międzypokoleniowej – ucząc się od siebie nawzajem, wspieramy lepszą przyszłość.

Każda trudna sytuacja, może stać się szansą, a myślenie wciąż wyróżnia naturalnie.

 

Małgorzata Kaczorek

autorka kampanii tak dla zdrowia

 

#oprzyszłośćnamchodzi

#healthculture

 

Działamy aktywnie od 2008 roku wierząc, że zdrowie warunkuje przyszłość, a każde tak dla zdrowia wypowiedziane świadomie, przyczynia się do poprawy jakości życia, wydłużenia czasu na ziemi i większej świadomości osobistej, pokoleniowej i ekologicznej.

Poprzez współpracę z różnymi podmiotami, fundacjami, instytucjami, miastami, firmami i ośrodkami akademickimi,

poprzez: akcje edukacyjne, profilaktyczne i badania przeprowadzone wśród tysięcy odbiorców,

pomogliśmy wielu osobom odzyskać wiarę w samych siebie i przyszłość, bo wszystkim nam zależy na wydłużeniu życia.

Istotna jest dla nas innowacja, profilaktyka i regularne badania, które przyczyniają się do lepszego przewidywania następstw i bezpieczeństwa oraz łączenie pokoleń, zwłaszcza pod kątem adaptacji i eliminacji braków oraz szacunku do tradycji i przeszłości. Bez manipulacji i zmieniania faktów.

Portal, który Państwo odwiedziliście jest platformą porozumienia i współpracy na rzecz zdrowia. Promujemy aktywność fizyczną, profilaktykę zdrowia i znaczenie ochrony środowiska. Chcemy motywować i inspirować do zmiany myślenia o zdrowiu i przyszłości.

Zależy nam, obok bieżących działań na rzecz zdrowia i przyszłość, na:

  • krzewieniu wiedzy o innowacjach z obszaru zdrowia,
  • łączeniu pokoleń i znajdywaniu kompromisów,
  • informacji o bezpłatnych badaniach profilaktycznych dla dzieci i seniorów,
  • wyróżnieniu ludzi działających aktywnie na rzecz zdrowia i jakości życia,
  • promocji możliwości jakie daje nauka i Internet pod kątem radzenia sobie z problemem zdrowia, poprawienia jakości życia seniorów, czy dostępności do służby zdrowia,
  • edukacji pokoleniowej,
  • interesujących=wiarygodnych publikacjach,
  • aktualnych i sprawdzonych metodach radzenia sobie z problemami zdrowotnymi,
  • promocji inicjatyw wspierających obszar usług zdrowotnych,
  • pogłębianiu wiedzy w zakresie planowania i analizy danych, głównie w aspekcie gospodarki i polityki senioralnej.

Partnerami kampanii są pojedynczy ludzie, firmy i instytucje świadome społecznej misji, którzy w swoich działaniach kierują się troską o zdrowe i bezpieczne jutro.

Nasze atuty to przede wszystkim:

  • wieloletnie doświadczenie poparte zrealizowanymi projektami skierowanymi wszystkich pokoleń,
  • interesujące=wiarygodne artykuły zamieszczone na portalu www.takdlazdrowia.pl na tematy zdrowotne, poparte wiedzą i doświadczeniem lekarzy, farmaceutów, publicystów, prawników, ekspertów w danych dziedzinach,
  • stałe wsparcie specjalistów.

Zapraszamy do współpracy na portalu www.takdlazdrowia.pl (mail: malgorzata@takdlazdrowia.pl, tel: 507110885).

Chętnie odpowiem na wszystkie pytania oraz sugestie.

Małgorzata Kaczorek

 

 
Podziel się na Facebooku

Partnerzy
logo_baron_366x100.jpg
Wyszukaj artykuł