Tak dla Zdrowia logo

Kampania społeczna tak dla zdrowia®

Organizator

kiwi art_logoOrganizatorem kampanii społecznej jest Fundacja Tak dla Zdrowia®.

Już od 10 lat, we współpracy z wyjątkowymi firmami i instytucjami dążymy do poprawy kondycji zdrowotnej naszego społeczeństwa. Szczególną troską otaczamy potrzeby najmłodszych oraz seniorów. Naszym zdaniemi profilaktyka ma kluczowe znaczenie w prawidłowym rozwoju zarówno na jego początku, jak i znacznie później. Pozytywne zmiany są potrzebne w każdym wieku!

Razem zmieniamy świat na zdrowszy i bardziej uśmiechnięty!


Kim jest dla nas firma odpowiedzialna społecznie?


To firma, która realizując cele biznesowe wsłuchuje się w głos najbliższego jej otoczenia.

To każda firma, która prowadzi społeczny dialog – wyciąga wnioski i podejmuje odpowiedzialne kroki we wszystkich  obszarach  aktywności.

Przedsiębiorstwo, które  troszczy  się nie  tylko o  dobre  relacje z klientami, lecz także ze swoimi pracownikami i przedstawicielami lokalnej społeczności.

Odpowiedzialny biznes jest wyrazem dojrzałego sposobu kierowania firmą,  a firma odpowiedzialna społecznie to wyjątkowe, mądre i nowoczesne przedsiębiorstwo.

Zapraszamy do współpracy!

Fundacja Tak dla Zdrowia®


Kontakt dla osób zainteresowanych współpracą w ramach kampanii:

Małgorzata Kaczorek

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

tel. +48 507 180 484, 507 110 885

 

CSR z perspektywy jednostki

CSR staje się coraz bardziej popularnym, choć nie do końca rozumianym przez nas terminem. O CSR słyszymy w aspekcie działalności przedsiębiorstw, których produkty kupujemy, czytamy w codziennej prasie. Firmy starają się nas przekonać, że są „społecznie odpowiedzialnie”. Na czym owa odpowiedzialność polega i czym różni się od tej, w rozumieniu potocznym, słownikowym: „przyjęcie na siebie obowiązku zadbania o kogoś lub coś” (wg słownika PWN). Jakiego szczególnego znaczenia nadaje jej przymiotnik „społeczna”?

CSR – brzmi obco? Zobacz jak jest blisko!

Więcej…

 

CSR - mądry sposób na budowanie wizerunku i dialogu z otoczeniem społecznym firmy

drzewko serceChcąc wyjaśnić pojęcie CSR należałoby w pierwszej kolejności skupić się na zdefiniowaniu kwestii odpowiedzialności biznesu oraz ustalić kogo ona dotyczy.

Według prof. Carroll z University of Georgia, przed każdą firmą stoją cztery rodzaje obowiązków. Należą do nich: przynoszenie zysków, przestrzeganie prawa, postępowanie etyczne oraz wspieranie społeczeństwa.

Więcej…

 
Podziel się na Facebooku
Wyszukaj artykuł