Wielkie Marki od Kuchni
6 kwietnia 2017 roku odbyło się w SGH drugie spotkanie Wielkie Marki od Kuchni z cyklu otwartych seminariów służących popularyzacji tematu zarządzania marką. Bohaterką była firma Medicover, której historię dynamicznego rozwoju przedstawiła Dorota Haller – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji.
Nie ma już mowy o chwilowej modzie czy kaprysach konsumenckich, rynek fitness staje się poważną, trwałą branżą
W 2016 roku przychody klubów fitness w Polsce wyniosły 3,68 mld zł, a liczba członków 2,84 mln osób. Za pięć lat członkami klubów fitness może być nawet 4 miliony Polaków. Coraz więcej osób stawia na zdrowy styl życia, a beneficjentami tego trendu są również kluby fitness w Europie. Obecnie należy do nich 56,4 mln osób, czyli o 4,4 proc. więcej niż rok temu.
Endoskopia bez tajemnic
Endoskopia jest jedną z najprężniej rozwijających się metod stosowanych we współczesnej medycynie, a jej ogromne atuty doceniają specjaliści z kolejnych dziedzin, w których znajduje zastosowanie. Zyskuje również coraz większą przychylność pacjentów, którzy doświadczają realnych korzyści – zwłaszcza dzięki zabiegom wykonywanym w pełnym znieczuleniu.
Szukamy beneficjentów tegorocznego biegu Poland Business Run!
3 kwietnia ruszył nabór wniosków o udzielenie pomocy finansowej skierowany do osób z niepełnosprawnością ruchową. Aby zostać beneficjentem największego charytatywnego biegu w Polsce, wystarczy tylko wrzucić do skrzynki pocztowej komplet wypełnionych dokumentów. Nie warto zwlekać z decyzją, bo termin nadsyłania zgłoszeń upływa już 28 kwietnia! Jeden list może odmienić życie!
Medycyna personalizowana jako medycyna przyszłości
Rozwój nauki i nowoczesne technologie badania genomu dostarczają niezbędnej wiedzy, dzięki której można z większą efektywnością i bezpieczeństwem leczyć chorych podchodząc do procesu diagnostyczno-terapeutycznego w sposób medycznie spersonalizowany.
WAR ON CANCER: zagraj i wesprzyj podopiecznych Fundacji Alivia lub jednego przez Ciebie wybranego!
WAR ON CANCER to pierwsza gra z unikalnym mechanizmem synchronizacji mikropłatności z kontem konkretnych podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. Innowacyjna koncepcja gry charytatywnej pozwala solidaryzować się z konkretnymi osobami zmagającymi się z chorobą nowotworową i współuczestniczyć w kosztach leczenia. Akcja WAR OF CANCER rozgrywa się w przypominającym wnętrze organizmu Świecie, w którym gracz, przyjmując postać wojowniczki, staje do walki z rozprzestrzeniającym się nowotworem.
Zdrowie z krwi i kości…
Rak nerki każdego roku dotyka w Polsce około 4 tysięcy nowych pacjentów. W ciągu ostatnich 10 lat zaobserwowano znaczący postęp w leczeniu raka nerki.
|