Otwarty i empatyczny świat - zrozumieć lepiej - autyzm
Nowoczesne technologie konsumenckie w służbie zdrowia.
Fundacja SYNAPSIS, która od lat wspiera osoby w spectrum autyzmu, nawiązuje współpracę z Anker Innovations, globalnym liderem w dziedzinie nowoczesnych technologii konsumenckich i oficjalnym partnerem trasy Żywiec Męskie Granie 2025.
Partnerstwo łączy siły muzyki, kultury i działań społecznych, a jego celem jest nie tylko wsparcie finansowe, ale również zwiększanie świadomości społecznej.
2% na rzecz osób w spektrum autyzmu.
W ramach współpracy uruchomiono specjalną stronę, na której można zakupić wybrane produkty marek Anker i soundcore – 2% przychodu z każdego zakupu zostanie przekazane fundacji SYNAPSIS. Produkty objęte programem będą także dostępne u wybranych partnerów handlowych do 30 września.
Muzyka, technologia i edukacja – razem dla świadomości autyzmu.
Współpraca obejmuje również kampanię edukacyjną dotyczącą nadwrażliwości słuchowej – problemu, z którym mierzy się około 90% osób w spektrum autyzmu. Podczas wybranych koncertów Męskiego Grania eksperci fundacji będą dzielić się wiedzą na temat wyzwań sensorycznych i sposobów radzenia sobie z hałasem. Na specjalnych stoiskach będzie można przetestować słuchawki z aktywną redukcją szumów, które pomagają ograniczyć nadmiar bodźców dźwiękowych i przynieść ulgę osobom nadwrażliwym na dźwięki.
„Odmienne przetwarzanie bodźców zmysłowych bywa źródłem niecodziennych reakcji – np. bujania się czy machania rękami – które są próbą samoregulacji” – tłumaczy Izabela Kocyłak z fundacji SYNAPSIS.
Słuchawki mogą stanowić istotne wsparcie w codziennym funkcjonowaniu, pomagając osobom z nadwrażliwością słuchową wyciszyć się, skupić i odpocząć – szczególnie gdy są połączone z odpowiednio dobraną muzyką czy playlistą.
Strefy Anker i soundcore – doświadczenie i relaks.
Podczas przystanku Męskiego Grania w Żywcu odwiedzający znajdą dwie specjalne strefy: Anker – z punktami ładowania urządzeń, soundcore – z przestrzenią do testowania słuchawek i interaktywną strefą muzyczną, m.in. z matami do tańca. Obok Beach Baru Temat Rzeka stanie van kampanii, prezentujący produkty oraz materiały edukacyjne dotyczące autyzmu i nadwrażliwości sensorycznej. Strefy oraz van będą obecne na wszystkich przystankach trasy.
„Bardzo się cieszymy na współpracę z firmą Anker i doceniamy zarówno jej wsparcie finansowe, jak i możliwość dotarcia z naszą kampanią edukacyjną do szerszej publiczności” – dodaje Izabela Kocyłak.
Technologia z misją Anker od lat angażuje się globalnie w działania na rzecz poprawy jakości życia i promowania odpowiedzialnego korzystania z technologii.
Współpraca z fundacją SYNAPSIS to kolejny krok – tym razem w Polsce – w budowaniu bardziej otwartego i empatycznego świata dla osób neuroatypowych.