Tak dla Zdrowia logo

Aktualności

Tak dla zdrowia alarmuje! Zatrważające dane


Przez rok Polacy przepili ok. 26 mld zł – większość ze spożytych trunków to tanie alkohole.

W ostatnich miesiącach na znaczeniu zyskują dyskonty i hipermarkety. To tam Polacy szukają trunkowych promocji. W 2010 roku 18% piwa sprzedane zostało w tanich sieciach dyskontowych. Rok wcześniej było to 14 %. Przez dwa lata - od 2008 do 2010 roku - udział najtańszych piw w całym rynku wzrósł z 16 do 23 %.

Po ustrojowej transformacji Polacy coraz chętniej sięgają po produkty warzone w rodzimych browarach. Piwo to w Polsce alkohol nr 1, posiada ono 88 %  udziałów w całym rynku.

Tak dla zdrowia zachęta, by jednak inaczej pożytkować zarobione pieniądze. Jest przecież tyle atrakcji, pasji i dóbr. Wystarczy się tylko rozejrzeć, a lepiej niezamglonym wzrokiem.

 
Podziel się na Facebooku
Reklama

Wyszukaj artykuł
Partnerzy
optyk21_240_160.jpg